Registrace nářadí
Další výjimečnou službou, kterou firma Herman nabízí zákazníkovi je to, že jej kompletně ulehčí od povinnosti evidovat doklady o koupi nářadí a od „dokazování“, zda nářadí ještě je či není v záruce.
Při koupi nářadí přímo z centrály (HERMAN e- shop , HERMAN obchodní zástupce) se od zákazníka nevyžaduje v případě opravy nářadí povinnost prokázat záruční listy, bločky ani faktury a firma Herman bezplatně přebírá na sebe management evidence každého nářadí.
Tuto službu oceňují zejména zákazníci, kteří mají ekonomickou agendu v centrále své společnosti, ale nářadí se porouchá na stavbě, která může být stovky kilometrů daleko a dodání potřebných dokladů by bylo časově náročné. Nemluvě o tom, že mnoho lidí doklady o nákupu jednoduše zahodí nebo ztratí…
Pokud jste nářadí koupili v kamenné prodejně u smluvního prodejce, nemáme v evidenci záznam o datu prodeje konečnému uživateli. V takovém případě při odeslání nářadí k opravě je třeba přiložit doklad o koupi a záruční list.
Pokud si však nářadí do 30 dnů zaregistrujete na stránce www.hermantools.cz přes registrační formulář, přebereme na sebe management evidence i za takové nářadí.
Záruka začíná běžet od data nákupu, nikoli registrace. V případě akumulátorového nářadí je třeba zaregistrovat všechny součásti kompletu zvlášť (holostroj , akumulátory, nabíječku).