Reklamace
PREVENCE
Při výběru nářadí a nástrojů je třeba, aby zvolený typ a rozměr přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel použití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, výkonnostního a rozměrového je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu použití zboží.
Po celou dobu používání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům používání tohoto zboží – nepoužívat zboží v nadměrné intenzitě nebo k nevhodnému účelu.
Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnost a životnost.
CO VŠECHNO MOHU REKLAMOVAT?
Neúplná zásilka, poškozená zásilka, záměna zboží, nedostatečná kvalita zboží, pozdní doručení zboží nebo pozdní vyzvednutí nářadí k opravě.
POSTUP PŘI REKLAMACI
Reklamaci je nezbytné uplatnit bez zbytečného odkladu , jakmile se chyba objevila.
Již při přebírání zásilky od kurýra si všímejte, zda balík nejeví známky poškození (promáčknutí, přetržený obal apod.). V takovém případě zkontrolujte obsah balíku v přítomnosti kurýra a v případě poškozeného obsahu zásilky, sepište s kurýrem škodní zápis . Důležité je také zkontrolovat obsah a to, zda je zásilka kompletní. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky .
Pošlete nám vyplněný Reklamační formulář
Při vyplňování formuláře budete potřebovat:
- číslo Vaší objednávky nebo faktury
- fotodokumentaci - aby byl zřetelně viditelný problém, který je důvodem reklamace
- popis „poškození"
Každou reklamaci pečlivě posoudíme a navrhneme Vám řešení do několika pracovních dní. Pro další komunikaci sledujte Vaši emailovou schránku.
Pokazilo-li se Vám nářadí (i v případě, že je ještě v záruce), využívejte pro tyto situace formulář Objednání opravy nářadí.
Přečtěte si kompletní Reklamační řád.